msb oh msb


mula2 ari tu ngamuk2 takmo pegi, last2 sekali, nmpak mcm aku lak y semangat...hehehe...midah y paling semangat, tp dialah y paling lmbat smpai...ceh...linda ngan niza, aduhai, da kul bape da ni, gi lah mandi, kekgi kalut tak tentu psl, shushah...smpai sana, jauh gak perjalanannya, solat mghrib, kalut2...amek gmbar ramai2...masuk dewan, terima hadiah berharga 20 hengget (20 hengget la sgt)...duduk kat meja, makan2...dgr ucapan....tgk org dpt hadiah...majlis tamat...really enjoy...naseb aku duk semeja ngan niza, takdelah aku dilanda kementalan sekejap kan...pastu amek gmbr...heheh...ni y besh nih...tp sblm tu, aku dpt 1 surprise y mmg aku tak bajet, someone dtg mlm tu, thanks...mula2 aku rasa mcm nak marah je ngan dia, tp bila fikir2 balik, apa la salahnye kan...biarlah dia nak dtg, penat dia wat surprise, sekali aku nak mrh2 lak...tp kejap je aku mcm tu, pastu aku ok da...thanks abg...kami amek gmbar sesama, tak byk gmbar, tp bolehla kan...ni sume gmbar y kat enset aku je, gmbar ngan midah takde, kat kamera lain...tak dpt la nak letak kat sini...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing