Sunday, February 15, 2009

terima kasih cinta

Views
lg beberapa jam nak masuk hari baru...ada org nak bg mkn putu mayam...sedapnye kan...kat tmpat aku, putu mayam ni dimakan ngan kuah y manis, kat sini, eh...mana kuahnye, nape ada kelapa parut, ada gula perang?uiksss...mcm ni ek...haduishhh...mcm mana nak mkn ye...mkn je lah...org da bg...thanks hasbul...tp kesian, aku tak mkn sgt, sekeping pun tak larat nak hbskan, nasib baik anizah ada, dia tlg mkn sket, dia mkn byk2...hehehe....pastu anizah balik...ingatkan nak ikut anizah balik sekali, upenya tak, dia ada agenda tersendiri...kami bercakap ttg peristiwa hari tuh...aduhh...mcm mana nak elak nih...nyamuk2...dia paksa aku cakap pandang mata...eh2...mcm tau2 je aku ni jenis y cakap pndang tmpat lain, selalu mcm tu kan...so...we are now in sesi luahkan apa y terbuku...everything that we want to know dibangkitkan...and then...i got this...terima kasih cinta...

No comments: