pe kes ngan msb nih?


aku taktau lak isu msb or malam sejambak budi nih sbnrnya hot issue di kalangan senoir2 y terdiri drpd 3rd year students nih...smlm de meeting bersama pengetua, sume nye dibangkitkan, i think sume dah dibangkitkan kot, taktau lak kot2 masih ada y berbaki, tak smpat dihujahkan...tp serius sgt hot...org tu bg pandangan mcm ni, org ni bg pandangan mcm ni, aku? hey...i don't care, but in my opinion, just an opinion jer...kalau kena bayar seratus sekalipun, bayar je lah, sbb dah mmg kita nak pegi kan, kalau taknak pegi, then tak payah byr, msti ada sbb nape tak pegi, aku sndiri pun tak pegi, alasan aku? aku tak suke, mls nak cari baju ikut tema, kalau just pakai apa y ada, rase mcm ak best lak...sonang cito, tak pyh pegi...y nak pegi, pegi jelah, aku tak ganggu...it's up to u right...jd jgn nak serabut2kan keadaan ckp ni mahal la, ni murahla, we should get better than that la...there must be a reason behind all these right...let them do their work...okay...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing