kami tetap berempat


no matter what happen, aku tetap berempat...smlm, kami semua lepak bilik linda, smpai kul 1 pg lebih, cean linda, dia mana tahan tido lewat2 nih, tapi ntah, byk benda that we talk, gelak2, hurmmm...i'm gonna miss this time, time that we share what we know, we share what we feel, we talk about anything...plg aku tak bleh blah, aku dijadikan bahan oleh dorg, abg2...tak hbs2 nak kenakan aku, dorg mmg mcm ni, always gelak, senyum, but i never know what they felt, i wish that i could know, supaya aku akan phm mksud ayat dorg...hishhh...am i think too deep? maybe...sbb bg aku, ssetiap org ada kelemahan n kekuatan, mcm mana kita nak tau psl tu, melalui perwatakan mereka, sbb tu kot aku selalu think too deep, aku nak tau dia ni mcm mana, mcm tu ke, mcm ni ke...hurmmm....papehal, aku doakan kalian bahagia tau...aku tak mo tgk korg sedih2, suke tgk senyuman kalian...i love to be loved...

linda, niza, midah...mungkin apa y berlaku nak uji kita kan...i wish that i can talk to him about this, tp msti kau tak bg kan lind...ya allah, tlglah tentukan apa y terbaik buat mereka, kalau apa y berlaku ini adalah perkara terbaik bg mereka, maka beginilah mereka, tp jika ada jalan lain, tunjukkanlah kami jalan itu, aku merayu pada mu ya allah ya tuhanku...aku cakap hidup ini bagai roda, kejap di atas, kejap di bwh, niza ckp aku kat atas, lmbat lg nak ke bawah...i don't like what u said la niza...aku tau hidup ini bagai roda, tp aku takmo kau ckp mcm tu kat aku, i feel hurt...

korg sakit, aku juga sakit...kerana hubungan antara kita ini lah menguatkan satu sama lain...linda, niza, midah...aku syg korg melebihi segalanya...really love you guys...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing