Tuesday, February 3, 2009

jgnla aniaya aku, tak baik tau

Views
betul ke kau ngah salin nota tu? nak gnti balik nota dia y hilang ek? iskhhh...kau nih, dorg tak gitau ke buku dia tak ilang pun, kau tertinggal je, dah jmpe balik dah, dah bg kat tuan empunya badan dah pun, nape kau tak tanya, buat keje sia2 je, ala...ni y aku sedih ni, kesiannya kat kau...asalla dorg tu kejam sgt smpai tak ckp pape pun kat kau...kau ni satu, buat keje bukannya reti mulut tu nak kasi ringan2 tanya org, eeee....
*
*
aku tak salin pun, aku tipu je tadi...
*
*
hah...kau tipu ker...weiii...nak pecah da jantung aku nih dilanda kesian kat kau, kau leh cakap kau tipu jer...hadoihhhh....mcm jatuh longkang lak rasanya...eeee.....

No comments: