kisah kami

smlm, aku sgt bosan berada kat bilik, linda dtg, cakap2 kejap, amek gmbar, pastu aku tido..waaa...asik tido saja...pe punya budak ah..ptg, linda dtg lg, with something really important...misi utk ke totttt....hurmmm....aku rase terpanggil sgt dlm kes dia nih...heheh...petunjuk dr ilahi kah..wallahuwa'lam...aku pun tak tau...dgn sekali kol, berjaya, aku tggalkan linda...heheheh...setel 1 masalah...kami matang menempuhinya...bosan ari nih, abg gi finishing school...masuk school balik...hihihi...seharian, dia cakap dia hbs kul 5.30...hurmm...5.30, aku ngan linda g fudkort...mkn2...ngan abg sekali, niza takde, dia keluar, tp kami taktau ke mana, harap2 dia selamat, serius aku sgt bimbangkan dia...masa mkn, hujan sgt lebat, sekali petir ngan guruh sgt kuat, smpai sakit pale aku...huh...hujan, tempias2...rasa mcm nak nyanyi lagu dangdut memori daun pisang, ngeh3...abg belanja mkn aiskrim lagi, hehehe...aku tau linda nak mkn aiskrim, aku suh ah dia belikan sekali...hihihi...
linda : waa...best ah kuar ngan dia...
aku : hihihi
tnggu hujan reda...balik...teringat mase kecik2 lu, balik sekolah ramai, nnti kalau ada y guna beg sekolah bertali belakang, org y ikut kat belakang tu akan tarik tali beg y depan tu, wat mcm kuda...hehehe...hiyargh3...aku wat kat abg...dia layan je...hurmmm...unmatured sungguh aku ini...mlm...aku leh smbung tido agi...takde mood tol nak study, nak msg abg, tp takmo ganggu dia nak study..takpelah...alih2, aku tetido...midah datang...nak pinjam selendang, nak g dinner k17...pastu abg kol...cakap2 ngan abg...seronok sgt...byk y we share...
abg : apala y pmpuan ni buat smpaikan aku rindukan dia...
ain : it touches me...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing