a trip to zoo negara






first of all, nak wish shah thanks a lot sbb brings me there...thanks tau...what a moment la...so heppi...dpt tgk byk haiwan dpn2 mata, yelah kan, before this, plg2 koman pun tgk dlm tv kan, ni dpn mata beb...jarak bape kaki ke ngan those animals....mcm budak kecik y baru nak belajar about animal je...hihihi...these are moment y aku mungkin takkan lupa...hehehe

abg...abg...cepat naik, bwk anak2 naik...kang kena patuk ngan burung2 tuh, wat malu dek org jer...kata sorg ibu pada suaminya....

eh...kura2 ni mcm nangis je kan...hishh...ain ni, sentimental je...kata shah pd aku...aku sentimental? iskhh...mmg pun...heheheh

waaa...pandaila monyet ni posing...kata aku ngan penuh perasaan keterujaan...eh, bukan ke ain tu mmbe dia, dia kenal ain lah tu....kata shah...dia ni, nak kena ketok je...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing