Thursday, April 9, 2009

abg bagi

Views
cantik kan?dah lama aku mintak benda ni ngan dia, tp dia takmo bg tau, tp ntah kenapa pagi tu, aku mintak, abg terus bagi...alaa....takpe ke ni abg?thanks...time kaseh sgt2...sume org aku cerita benda y sama, nak tau?mcm ni cite dia...
y biru tu ikan, besar kan, y kecik tu tulang dia, waaa..gemuk kan ikan ni, byk isi, sbb tu tulang dia kecik je, hikhikhik
tp kan, aku sorg je y gelak psl citer ni, hehehehe....adakah ianya sbb abg bg, aku excited sgt?hurmmmm...betol2...aku akan jaga betul2, aku syg sgt ikan ni, syg tuan ikan ni berkali2 ganda...
abg, time kasih ek...

No comments: