Thursday, April 9, 2009

pening pale ah wat benda alah ni

Views



menyesal lak beli sume benda ni sbb wat pale aku serabut, aku mmg la sure menyepahkan sume benda, tp bila nak selesaikan, ha?mcm mana ni, huh...tak reti dah...tp y paling menyakitkan hati adalah, y kaler hijau tuh, nyampah2...rasa mcm nak baling je dlm tong smpah...nnti nak gi mines lagi, nak suh akak y jaga kedai tu setelkan dia...serius nak wat mcm tu...paning pale dah nak setelkan nih...ada idea?

No comments: