Saturday, April 4, 2009

apa akan jadik ni?

Views
aku cuak ah nak gi dinner ngan abg, jadik dianyer partner, aduhai...ari tu laju je aku cakap boleh, hehehe, sekali bila fikir2 balik, hurmmm....aku takut ah, sbb apa, sbb tak kenal sgt intake dia, pastu tak biasa langsung ngan intake dia, aduh...cuaknye wei...pe lah y akan jd mlm nnti, seboleh2nya kan, aku nak jadi org y paling sederhana dlm tuh, hahaha, sbb ape?sbb aku taknak org tau aku ada dlm mjlis tuh, huh...dahla mulut dorg tuh bukan main lagi tak leh blah, hishhh...tgklah nnti mcm mana...apa akan jadik...

No comments: