Thursday, April 9, 2009

ngidam2...

Views
kul 3am...aku terjaga...haa...nak mkn sotong kering...hah?sotong kering?kenapa mesti sotong kering?aku bukannya suke sgt mkn benda tu, mcm mana ni, haaa....abg...ain nak sotong kering...nak skrg2...nak skrg2...roomate ckp aku ni betul ke, mana nak cari sotong kering tgh2 mlm mcm ni, ntahla...aku rase kecur2 sgt dah nak mkn ni, abg ckp nnti dia belikan...hehehe...pastu aku sambung tido, dgn harapan, esok, bgn pg, abg nak belikan, hehehehe...
pegi kelas mansor monsi, habis kelas, singgah koop, ha..takde pun sotong kering kat sini...balik bilik, tido jap, lepas mandi, tgk2, ada plastik sotong kering atas katil aku, ek...sape y letak ni, upenya abg y bg, dia kirim kat org, org tu bg kat aku...waaa....time kasih abg...

No comments: