jalani hidup ini dgn spss




















adushhh...penat2...penat mata, penat otak, penat badan, penat jari jemari...sume dah penat...tak hbs2 dah ngan spss ni, mcm mana nak guna menatang program ni aku sendiri pun tak, masih tercari2, masih mencari, dah aku sendiri dicari....serius, otak aku dah penat mencari keyword spss ni, mcm mana tah nak handle, spss ni, buat org y tak tau, sesuai kalau kita nak research, kita buat survey, mcm mana nak kira setiap satu item tu tanpa perlu kira satu2 manually, so, gunalah spss ni, senang je, tp y menjadi susah buat aku bila aku tak reti nak godak2 spss ni, adakah dia terlalu canggih atau aku y mmg tak bape nak canggih ni, ntahla....mata da ngantuk da ni, huyung hayang da palenya, hishhh....bertahan2....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing