RPC 2009

baru aku tau, nama dia RPC...dinner utk navy, abg bwk aku sbg teman dia, best sgt2, cuma de 2,3 benda y mencacatkan majlis tu, start lmbat, i thought navy ke army ke, mmg sharp, kalau ckp kul 1945 start, means that 1945 start, upenya tak, abg ckp sbb co dia y lmbat, itu aku setuju, aku tgk ngan mata kasar ni pun aku tau kat mana co tu letak komitmen dia, abg? mcm biasa ah dia, janji kul 1940, 1938 dah ada...aku selalu wat dia tunggu aku...hihihi...overall majlis tu, best ah, makanan dia sedap, perfomance dia best, aiskrim dia sgt manis...waaa...and the best and the greatest thing is...abg kat sebelah aku, best...rase mcm byk benda y kami borakkan, padahal takde pape pun...hehehe...ain syg abg sgt2...jgn pergi sayang...you are everything to me, thanks for everything...gonna miss u so much...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing