Friday, September 9, 2011

aku rindu

Views
mak aih...punya la lama aku tak hupdate kan smpai satu tahap...aku rasa tatau nak hupdate apa gi dah, padahal banyak benda yang berlaku dalam idup aku, espeseli raya ari tu ngan kawin2 aku...tapi...aku kekeringan idea la beb...plus2 ngan ketidaksihatan diri...plus3 lagik...ngan kelembaban kekuraan tenet yang ade...huh...

pagi ni aku ingat nak gi klinik utk kali yang ketiga berturut2...hahaha...hobi aku minggu ni memang pegi klinik gamaknya...tambah lagi satu hobi, mengumpul mc...huh....tapi ari ni bukan untuk mengumpul mc, tp sbb nak buat medical checkup...errr...mc la jugak tu kan....

notakaki : badan masih belum sihat sepenuhnya....lega dapat bukak blog ari ni....

No comments: