lawatan ke hospital


petang tadi, start kul 1, aku memulakan ekspedisi singkat ke hospital bintulu, kat sini famos sebut hospital nyabau, sbb hospital tu letaknya di nyabau...nyabau tu nama tempat ye adik2 sekalian...

first2, kami nak jenguk housemate kami, kak maria namanya...adeh...mcm mana la boleh berlaku salah faham, smpaikan dia dah admit dalam wad dah dekat ngan seminggu, baru lah muka2 kami ni smpai ke sana...serius, salah faham beb, bukan sebab kami tak caring, dan bukan jugak kami ni housemate terlampau...ahaks...

mase borak2 ngan kak maria, sempat ler usik2 dia...dia tak sabar nak keluar hospital, nak makan udang galah...hehehehe...lama gak lah kami kat sana...rindu sama dia kot...

pastu, kami beralih ke wad salah sorang cikgu sekolah aku, dia ditahan sebab disyakki ada jangkitan tibi...hoho...tadi kawan aku ni explain, kat sawak ni, penyakit tibi tu tak heran mana, sepah2 tepi jalan je, gitulah ibaratnya, maybe sbb kat sini tak bape nak maju sket kan dia nye kelengkapan hospitaliti, jadik, masyarakatnya pun masih ada yang tinggal di kawasan yang sukar dicapai...kawan aku ni maybe dapat jangkitan dari anak2 muridnya kot...

tu yang sebelum masuk wad dia, kami kena pakai mcm ni...

cita2 kami dolu2 nak jadik doktor gamaknya
teringat aku kenangan masa gi pesta floria tahun 2009, mase tu kecoh2 h1n1, tapi kami ngan selambanya keluar jenjalan tak hengat dunia, dengan pakai mask nya...hahahaha...kelakar2...teringat pada kawansampaimati aku...hukhukhuk...kalian tgh buat apa tu?

kepada housemate aku, ngan kawan aku tu, aku doakan kalian cepat2 sembuh, pada kak maria, dah keluar wad nnti, kita gi sambut birthday kat secreto recepito nak? akak belanja...hehehehe...

okaylah...daaaa....

notakaki : nak je aku masukkan diri aku nih dalam wad, tak tahan dah sakit2 gini

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing