Wednesday, September 14, 2011

maaf, aku tak ponteng

Views
lepas raya, sesi persekolahan disambung balik...aku awal2 lagi dah inform sekolah, aku crk cuti rehat khas 2 ari, ari isnin ngan ari selasa...maksudnya aku hanya gi sekolah untuk 3 hari yang berikutnya yakni rabu, khamis, dan jumaat...

tapi...kita hanya mampu merancang...aku tak bape nak sihat...terMC dua hari lagi, rabu ngan khamis...even, untuk ari jumaat tu pun aku MC jugak, tp sebab fikir mcm2, hal sekolah lah, hal kelas lah, maka aku gagahkan jugak pegi sekolah...jadik, minggu lepas, aku gi sekolah ari jumaat je lah...

minggu ni, ari ni baru ari rabu...semalam aku MC lagi...adeh...kalau minggu lepas aku bergelut ngan demam, minggu ni, aku bergelut ngan sakit lain plak...

takpelah...dugaan ini indah kan...

minggu lepas aku sekolah 1 ari je seminggu, minggu ni, insyaallah 3 ari je seminggu, sebab jumaat nih cuti mesia...

notakaki : kalu anak murid mcm ni, kompem dah dapat surat ponteng, tapi aku bukan ponteng tau...

2 comments:

Yasminhamid said...

selamat pengantin baru..... semoga cepat sembuh. sorry tak dapat hadir kenduri... dah balik kl baru dapat kad jemputan..

therosputih said...

kak yasmin
time kasih banyak2 akak...takpelah tak datang pun, tau dah kawan2 sume jauh...hantar hadiah pun tak pe dah...ececece...takdelah, gurau2 je...kirim2kan doa utk ain dah cukup memadai dah akak...