Saturday, September 10, 2011

jual baju la pulak

Views
ha mai pakat mai dekat sume adik kakak abg sekalian mai dekat mai dekat...dah ada tokoh jadi peraih dah gamaknya aku ni kan...

dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim, aku merasmikan satu lagi blog bwh aku, khas untuk jual beli blouse, sebenarnya aku dah lama dah jadi org tengah jual2 blouse labuh muslimah gitu, so, ari ni, ngan tahap kesewelan pale otak aku ditambah2 ngan kebuhsanan yang ada, terberanaklah satu blog, the blouse corner

sekarang ni ngah ada promosi sempena raya, biarlah raya dah lama lepas pun, bg aku, raya is everyday, jadik suke hati aku le kan nak kasik nama apa kat promosi nih...ahaks...

beli mana2 3 blouse yang berlabel 3 helai rm100 dengan harga rm100...kalau beli sehelai, rm44, jadi, bape anda untung? anda dapat berjimat sebanyak rm32...see...betapa banyaknya anda dapat berjimat kan...dengan duit sebanyak tu, anda dapat beli topup sebanyak rm30 je...sebab nnti kang ada cukai 6% tu kan...hehehehe

aku dengan ini, menjemput semua rakan2 sekalian untuk sama2 menjengah dan menyopping kat sane...kite enjoy!!!

notakaki : dapat duit raya buat beli baju...bagush2...sape ajar? hehehehe...therosputih hajar....

No comments: