e-g tukar aka sistem pertukaran guru


isu yang tengah hot di kalangan guru sepanjang bulan september nih, tambah2 kalau korang mengajar di kawasan sabah atau sarawak...most of them, mintak pindah balik semenanjung...

aku pun nak mintak pindah jugak, tapi aku taknak balik semenanjung lagi...hahaha...aku suka duk sini beb, serius aku suke, walaupun kadang2 senyum kelat pahit payau2 especially time nak membooking tiket balik kampung...humang aih...bila ngenangkan sume tu, aku rasa nak buat pelaburan ngan beli kapal terbang sebijik je, letak kat belakang umah, kalu rase nak balik, hah...drive sendirik...amacam? ada berani ka? hehehe

oh ye...borak tu borak la jugak...sebenarnya aku saje je nak promote benda yang dah memang hot....senang kerja aku...pada mana2 guru yang terasa ditimpa angin2 sengal tak ingat apa dah dia nye laman web egtukar nih, leh je refresh balik ngan klik kat link nih...tak rugi pun...even kalu memang tak nak apply pindah sekali pun, terjah je lah laman web tu sekejap, just untuk hupdate status atau maklumat sendiri pun tak pe dah...tak yah tunggu nak mintak pindah baru terhegeh2 nak hupdate...

errr...terlebih sudah entry ni kan...blah ah dulu sebelum ada orang baling selipar kat aku...tapi kan...kalu nak baling tu, baling dua2 tau, boleh aku pakai...yang penting, saiz 6 atau 7...aku on je...

notakaki : hayati bait ini "aku pergi bukan kerana aku membenci tetapi aku pergi kerana aku terlalu mencintai dirimu, anda ada hari itu untuk kita, aku sabar menunggunya, cinta ini tetap setia bersamaku"

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing