fuhfuhfuh (tiup habuk)

mula2 entry kena buat2 malu siput dulu, almaklum ler, dah tahu salah sendiri kan, membiarkan blog mcm tu jer...huh...mengabaikan aku!!! kata blog kat tuan dia smbil mengetuk2 kepala tuan dia dengan penyapu lidi...ampun2...kata tuan blog...
*
*
apa yang aku merapu nih? *bengong!!!

wah...hampir seminggu nampaknya tak berhupdate? hehehe...tertaksengaja kebelakuan hokeh...ni baru ada ruang dan masa untuk mencelah...usahkan blog, email pun tak menyempat nak balas...kesian + sadis....

baru2 ni, aku dapat 2 tugas baru, menyediakan kertas soalan untuk dua subjek yang aku ngaja, serius aku tak bajet turn aku, sebab ujian yang last ari tu aku dah buat, so, aku ingat turn aku kalu kena sekalipun, not the next one lah, meanings, bukan ujian yang kali ni kan, sekalik...hamek kau...dua2 datang bedebush depan aku just like that...ini yang rasa nak nyanyai lagu just like that sambil goyang2 pinggang dan vontot nih...errr...ada ke tajuk lagu just like that? hehehe...kalu takde, korang buat2 la irama dia sendirik...alah...mcm tak biasa menyumbangkan lagu kan...aku pro kot bab2 gitu...

pagi semalam dah siap satu subjek, pagi ni, siap lagik satu subjek...mak suke nyah oi...mak dah lega sket...tinggal masa mak nak menunggu kertas2 mak nih siap direzor sekaligus mak dapat tugas baru, mengstapler kertas soklan untuk students yang lebih 700 itu...mak memang suke nyah oit sambil buat2 muka ketat...

ekceli, mak tak mandi lagik nih, punyalah khusyuk yolah tuh (bluekkkk) buat kerja, sampaikan makan pun belum lagik....dan tetibe jugak mak rasa nak bekpest pagik ni ngan nasik lemak lah...tgk jam, aish...baru kul 9.20, sempat kot kalu masak jap...okaylah nyah2 sekalian...mak ke dapur dulu...kalu nak rase air tangan mak pest time buat nasik lemak, buat2la muka tak malu sambil huluq pinggan kosong, nescaya mak bagik nyah oi...itupun kalu menjadik ler...kalu tak menjadik, jawabnya...kalu nyah hulur pinggan, mak kasik nasi lemak yang berbungkus je lah eh...beli kat kedai lah tuh, hampeh...

notakaki : mandi dulu ke baru masak atau masak dulu baru mandi? kalu masak dulu baru mandi, nnti masakan bau bucuk macam, kalu mandi dulu, jawabnya, tak masak lah tu....errr...fikir2 dulu la yang mana satu...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing