resah y melanda

skang ni dah awal pg, tepat jam 1, dgr lagu, lagu mcm2 tema, hurmmm....tgk ijam the enset, senyap je, no news, hurmmm...kenapa ek...problem lg ker...ntahla, taktau pe nak buat, resah aku resah...keresahan ini pastinya berpunca dari sesuatu y bermain2 di fikiran...pastinya begitu, namun seems like aku gagal melafazkannya, resah ini hanya aku y tahu, hanya aku y mengetahui, hanya aku y merasai, namun sebahagianku seakan tidak mengerti kisah di sebalik sebahagian lagi...begitu compleks, seakan analisis kompleks, subjek math y aku amek sem nih, huh...rumit2...masalah y dicari sendiri, y ditempah sendiri, beginilah aku, terpaksa aku menanggungnya, hadapinya sendiri...biar sepahit mana, senyuman tetap perlu diteruskan bukan...mlm ini, aku sendirian...melewati mlm2 seperti semalam....mimpi y dtg juga ku isi sendiri...apakah warnanya mlm ini...aku hanya mampu meneka...tp aku yakin, ia tetap hitam seperti biasa....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing