meeting blok

aduh...aku tau aku mtr, aku floorept...so, kdg2 tu, aku terikat dgn jawatan tu, pb plak, mmber sendiri, aku bukannya membelit, tp aku takde gang...mase meeting block, tak ramai y turun, junior tak smpai separuh, second year pun tak smpai separuh, aku mmg taktau nak ckp ape, budak floor aku sendiri pun leh kira ngan jari bape org y turun, pdhal senior bape org je, soda ngamuk2 gak ah sket, zila selaku tp pun ngamuk2 sket, aku? hurmmm....diammm je...mase round table, aku just remind warga blok, especially floor aku, jap agi ada meeting floor...tu jer...mase meeting floor, disebabkan aku dah naikkan notis about meeting floor, and kehadiran adalah wajib, sesiap tak hadir, sertakan alasan...sume dtg, tolak2 senior, tak kisah dah...jun and second year dtg, tolak2 y ada hal, kira sume dtg ah...thanks to warga cs kerana nyenangkan tugas aku...aku ckp sket2 jer, aku ni senang je nak berurusan, tak susah, janji org tak susahkan aku jer...hissshhhh...so, lantik2 organisasi floor, setel da...aku pun suh ah dorg balik...senang...tp napelah ada org sengaja nak susahkan ia, agenda apa lg y nak dibawa...cakap pe y patut dah la kan, takmau ah meleret2...aku sendiri pun tak suka, ni kan plak org lain...tp dorg pun satu, nape tak senangkan keje org lain, nnti conform keje dorg akan disenangkan jugak...hurmmm...karma je sume tu...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing