great time today

entah apa y menghasut aku, balik2 je, kuar lagi tgh hari, teman mmber, tp mmg aku nak beli heater pun, sblm ni dah rosak, susah nak minum air, so, kena la kuar g beli sebijik kan...harga tu boleh tahan la jugak, takpelah...y mmber ni plak, sibuk nak beli kalung, nak pakai time dinner, aku?hurmmm...ntahlah...tanak pergi leh tak, mls nak fikir psl baju nih, lntaklah, y penting aku takmau pegi, mmposlah...cari punya cari, agaknye dia dah berkenan ngan y satu nih, dia pun beli lah...aku?hurmm...ntahlah...ingat nak beli kasut sukan, tp takpelah...lalu kedai kasut lain, fulamak...ni y aku takleh tahan nih, tgk heels cantik2, hushhh...kecur liur ni ha...kang ada y terbeli kang...tp aku tahan je, sbb dah janji ngan diri sndiri kan, takmo beli kasut sem nih, sbb dah byk da koleksi nih pakai lah dulu smpai rosak, lps rosak, then kita cari y lain....masa nak balik nih, kat luar tuh hujan lak...lalu kedai cincin, aku suke ah stainless steel, compared ngan silver, sbb aku taksuke nak kena cuci2 nih after pakai, tp ntah kenapa, aku pun tak tau, aku tak fhm ngan apa y aku fikir sbnrnya, itu lbh tepat, aku terbeli...hahaha....alasan...terbeli tuh...melayang...tp bukan cincin, bukan gelang...tp...ah...mls nak cakap...biarlah aku sorg y ngadapnya...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing