tetibe rindu dia

azan maghrib baru je dgr td, bape minit y lalu, kiranya i should atau better aku guna i must go to pray right now kan...hehehehe....nak solat...hbs solat da...duduk2 kat sejadah tu, aku terfikirkan sesuatu y sedih, nape tah aku leh terfikirkan benda bodoh tu, pastu dia mengganggu mood aku, sengaja je aku alihkan pandangan, dgn harapan fikiran jua bisa teralih sama, aku terus senyum, tarik nafas pjg2, dlm2, kemudian senyum lagi, seolah2 aku baru saje melihat sesuatu y comel dan mencuit hati...eh...mcm org gila plak tetibe senyum sorg2, tp aku tak kisah, pedulikkan, janji aku bahagia ngan tindakan aku walaupun pdhalnya ia mungkin sm sekali bertentangan, tak mengapa, aku harus bertahan demi kekuatan y telah hilang...aku sengaja mencari kenangan y aku sgt suka, saat aku spend masa ngan dia suatu ptg, dia tersenyum, sungguh manis, mmbicarakan apa y dipanggil kenangan, hahahah...kenangan can be manis or masam or pahit or anything kan...mcm2...tetibe, hey...hurmmm...i miss dia la...rindunya nak ckp ngan dia, tp nak buat mcm mana, masa telah memisahkan, jarak memisahkan...mcm2 memisahkan...moga aku dan dia...amin....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing