Monday, January 26, 2009

balik kenduri kawin

Views
best ah gi umah org kenduri kawin kan, dpt tgk ramai org, dianye hantaran mcm mana, fesyen baju pengantin hari ni, pelamin, ah...mcm2 lagi...aku suke memerhatikan...lots of thing that i can watch right...td gi 2 tempat, i mean 2 umah kenduri, sume tu mmber mak...umah first...ini y aku dpt...mknn dia best, de lauk banyak, caterer y dia upah tu mmg tak asing lagi, pndai masak siot...sedappp....kyg aku...ingat nak amek gmbar pengantin, tp gagal, kerana ntah ke mana tah pengantinnya berada, pelamin dia pun tak jmpe, takkan tak bersanding kot, takpelah...lps mkn tu, mstilah basuh tgn kan, ngah jalan nak basuh tgn, tetibe lak dorg main band...bpk ah terkejot berok aku dibuatnye, nasib tak bukak silat depan tuh, kalo tak, mmg kena ah ngan tema kan, selalu kalo org kawin ada silat2 ni...hahaha...kalo tak, msti glamor jap aku...umah kedua...ini lak y aku dpt....mknn dia tak bape nak best..ke sbb aku da kyg...lauk dia tak bape nak mengancam ah...tp y menarik perhatian aku, dorg serve lauk ikan keli goreng...hehehe...comel je...hakhakhak...kenapa aku ckp comel?sbb aku tak pernah nengok kenduri kawen sape2 y serve lauk ikan keli lagu tu, aku ni dahla mmg tak mkn ikan air tawar, so aku tgk la, walaupun tekak aku dah loya2 nak muntah, aku thn je lah...hehehe...kat umah ni, lg sekali tak dpt amek gmbar pengantin ngan pelamin dia, tp aku smpat ah tgk pngntin pmpuan dia, cntik, pakai baju pngantin kaler kuning emas....mcm raja tollah...kat sini dapat 2 bunga pahar, thanks tuan rumah...byk dpt kutip gula2...best lak gi umah org kawen kan...dah kawen dorg sume....

No comments: