rintihan jiwa

kata rumate aku, lagu rintihan jiwa ni dinyanyikan oleh sup, i think that aku pernah dgr this name before, mase kcik2...kalau tak silap aku, sup ni is a group, dia naik sekali ngan spring, spoon, stings, and many lg group y start ngan huruf s...so, i never heard this song before, but once aku dgr, it was really cachy ngan telinga aku, i love the lyric, the melody, dekat je rase ngan hati aku, aku pun amek ah ngan dia, and then dgr, pastu aku cut bahagian y masyuk, buat msg alert aku, hihihi...tp tak bape best sgt utk didengari beberapa kali, sbb dia slow sket, so, aku kmbali pd msg alert aku y lama, dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi....lagu permintaan hati dari letto...huh...really best this song....dah bape bulan dah aku pakai the same alert ni, tak bosan, sbb everytime aku dgr bait2 tuh, setiap kali itulah bila aku cuba utk ekspresikan maksud ayat dia, setiap kali tulah berubah isi dan penerangan serta mood dia...mgkinkah sbb terlalu menyntuh perasaan?entahlah...tetapi dengarkanlah...dengarkanlah rintihan jiwa...dengankanlah permintaan hati...semuanya memohon sesuatu y sama...utk dikasihi dan disayangi mereka y tidak sudi...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing