keluarga y ku kasihi

aku tak malu mengatakan diri ini anak mak, anak abah, anak manja, apa2 lagi ah, malah aku bangga dgn gelaran itu semua, mungkin time ngah belajar kat sekolah lu, sume org tak suke dipanggil gitu, sume nak tnjuk lagak mereka boleh berdikari dan sebagainyalah kan, tp aku mmg dr kecik mcm ni, mmbesar ngan begini, dan sekarang i am really proud to say here i am still like that...hahaha...really really proud to say here...kenapa tak semua org berfikiran mcm aku ni ek...kenape ye...sume mcm bila besar je, cuba nak menjauhi keluarga y bersama-sama ngan mereka dr kecik hingga satu tahap dorg boleh dikatakan berjaya, kenapa nak lupakan mereka di belakang kita, tlglah buka fikiran anda semua, tanpa mereka, tanpa keluarga, tanpa parents, manakah kita akan berada, tak mungkin kita akan berada di saat kita berada sekarang ini, percayalah, ameklah masa beberapa saat then think about it...tak merugikan langsung untuk bertafakur sejenak nagn hidup kita ini, malah bertafakur sejenak mampu melahirkan dan menajamkan impuls supaya kita recharge, menghasilkan idea baru y lebih bernas dan bijak...percayalah....bagi aku, keluarga adalah segalanya, mungkin di saat kita bahagia, punya segalanya, kita akan katakan semua ini adalah hasil titik peluh kita, tapi kalau kita sedih, keseorangan, melarat, keluargalah y akan kita cari....aku bukan menuduh sesiapa, kadang aku jua bisa begitu, kini aku sedar, menyedari segalanya, aku perlukan keluarga, kerana merekalah titik kekuatan y dikurniakan tuhan padaku...terima kasih tuhan, terima kasih allah, kerana mengurniakan aku harta y tidak ternilai, betapa aku bersyukur padamu...mereka tetap setia di samping aku walau aku gembira mahupun sedih, tidak pernah sesekali mereka mengabaikanku ini...terima kasih ma abah....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing