lari dari mereka

first of all, sepuluh jari disusun, mohon ampun, mintak maap...bukan sengaja, tp sume ni dtg tetiba, bila terlalu tensen ngan semuanya, bila dah lama memendam, tercetus secara tiba2...sehinggakan ada y mkn hati ngan tindakan kami, aku bukan mahu melukakan mana2 pihak terbabit, tp aku harus membawa diri ini jauh dr semua kekusutan, supaya hati ini tenang dgn sempurna, melakukan apa y senang utk dilakukan, apa y tenang jika dilakukan, aku cuba utk tidak melakukan sebarang tindakan y kurang sesuai ngan kewarasan akal...jd, biarlah aku membawa diri, jauh dari mereka, bukan aku tidak menyokong, tetapi aku hanya mahu mengutamakan harapan hati...bersama aku, seorang teman, menemani aku, bersama2 lari dari mereka...teruskan usaha kamu semua, kami di sini menyokong...mungkin tiada y memahami tindakan kami, tetapi bukan penghalang bagi kami, biarlah tiada siapa memahami, asalkan kami memahami apa mahu kami...mungkin segalanya kekal begini dan mungkin jua bisa berubah...kami hanya mampu merancang...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing