kesabaran ini membunuhku

tajuk, mcm lagu d'masiv je, ala je, lbh2 kurang, cinta ini membunuhku...tak pernah dgr?hishhh...lagu tu best tau, cpt beli album dia, kalau tak pun, gi download ke hape ke...semakin lama kita bersabar kan, semakin dasat kita diuji kan, mmg mcm tu, tu sbb allah nak tgk apa betul ke kita nak bersabar, apa betul ke kita bertahan ngan sumenya, apa betul ke kita ni nak berubah...so, mcm mana kita menangi hati allah tuh, ha...mcm ni je lah...kita dah bersabar, semakin byk dugaan y dtg, semakin besar, semakin teguh kita kena bersabar...eh..mmgla cakap senang je, tp nak buat, macam mak aku selalu cakap, pahit mcm buah gorek...buah gorek? aku pun taktau sebenarnya, tp dia selalu ckp mcm tuh...cakap senang la, lidah pun tadak tulang, apa susah, cakap je lah...aku sabar, aku sabar, aku sabar...tak smpai 3 saat pun nak cakap mcm tu, tp kalau time kita kena uji, y memerlukan kita bersabar, waa...3 saat pun kita rasa mcm berjam2 kena tahan ngan ujian tuh, pastu mula ah rasa mcm lambatnye masa berlalu...hishhh...so, skang ni, aku terpaksa menelan dalam kepahitan, dalam kepayahan la kan...takpelah...aku mesti kuat utk tmpuhi sume ni...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing