pg2 dgr lagu ku merindu

hurmmm....msti sume org pernah dgr lagu ku mrindu dr ella ngan shah, what a good song right...suke muziik dia, mmg heppi, walaupun si pendengar tu tak bape nak hepi, y penting surrounding dia hepi, kira halal lah tu kan, layan je lah, atleast surrounding y hepi, leh wat jiwa pendengar tu hepi...pg ni, supposed that ada aktiviti koleh, ape tah programnye, alah...aku dah takde mood nak get involved with all these ectivities ah, aku takmau pegi lah, but when come to my friends, aku susah nak ckp taknak pegi, yelah, my fren dua2 mtm, linda ngan midah, kami y 2 ni rakyat biasa je,aku ngan niza, sbb tu lah tak bape nak kisah sgt, tp y sorg lg tuh, niza dah lama kawan ngan midah ngan linda, jd kalo papehal, kalo dorg ajak, jarang ah si niza tu refused, alahai....aku ni je y suka wat hal sendiri, tp sometimes je, kekadang tu aku kena gak pegi walaupun mulut aku muncung2 tahap itik pun, demi member beb, demi member...nak je aku marah, tp nak marah ngan sape, member?huh....mintak dijauhkan, jgnlah gaduh ngan member nih, walau papepun, member totap diutamakan, in my life, member lebih rapat drpd adik beradik sendiri, dorg ni dah mcm ur family dah...so, muncung2 pun, kelibat aku adalah jugak kat program tuh....la ni taktau lah nak g ke tak...tgklah...wait and see....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing