Tuesday, November 1, 2011

pulun pulun sebelum terlambat

Views
weih...adakah menjadi kesalahan diri sendiri jika kita terlalu banyak keje? hmmmm....termenung seketika jap aku nih...

penat weih idup mcm apa2 je rasanya...nak menikmati sedut2 nafas yang segar pun tak bape nak nikmat, main sedut lepas sedut lepas, nasib tak melepas yang kat bawah tuh...

sekolah ada lagi 2 minggu, keje sume nak kena setel dlm minggu nih, minggu depan nak rilek2 kalu mampu tapi tataulah mampu untuk rilek ke tak...nampak gaya mcm terkena postponed kebizian minggu nih sampai minggu depan plak...adeh....

notakaki : dahla bizi, tenet lak cam hape jer...nyampah!!

No comments: