Monday, November 7, 2011

vern's november collection

Views

woahhaa....vern's nih tak habis2 nak goda2 aku kan...tgk...tak psl2 aku dah tergoda...hukhukhuk...nasib la kat bintulu nih takde vern's, kalu ada...memang kureng la sakit sewel aku tiap2 minggu, pegi buat sesi terapi sewel kat vern's...

aku nih saje je buat iklan tak berbayor pada vern's sebab aku memang pengguna setia vern's....assobab...design2 ngan rege dia memang berbaloi...

notakakii : aku dah berkenan ngan gambar first design terbaru nih...adeh...acamno ni jang...

No comments: