stuck stuck and stuck

cer kira bape kali stuck kat atas? dan bila dah habis bace entry ni nnti, cer kira sekali lagi bape byk perkataan stuck yang aku guna?

mode : stuck in hotel
perjalanan untuk pulang ke semenanjung memang sangat mencabar...penerbangan dijadualkan kul 9.15 pm, tp hotel da kena check out sebelum kul 12, otherwise, rm10 per hour yang lewat....kalau keluar awal, tatau nak duduk mana jugak...so, first stuck in hotel...alih2, menghabiskan masa tgk tv, cite tak besh kot...mls aku nak layan, layan cik tenet lagik besh...tp tenet pun kadang stuck kadang cun, bikin hati gua panas2 saja...

mode : stuck di depan hotel
dah check out, duk pikir2, acanno nak pegi airport nih, bukannya ada transport, okeh...decide, nak gi ngan teksi....satu teksi lalu, tak benti, dua teksi lalu tak benti, tiga teksi lalu, pun tak benti jugak...aih...apa kesss nih...tadi kuar hotel tak bace bismillah ke? hmmmm...stuck depan otel, serious da mcm foreigner dgn beg besar2, berat2 depan otel...bezanya kulit aku lebih mendung compared ngan foreigner

mode : stuck di airport tawau
aku smpai airport tawau jam 6.00pm, ingat nak ler terus check in lugage kan, kau tau nyah...stuck lg depan kaunter, tak bley check in lagi barang, kena tunggu kul 7.00pm sbb akunye flight kul 9.30pm...hmmmm...stuck stuck dan stuck...tunggulah tercongok atas kusi ngan mata aku yang hampir2 layu...mengantok beb...dahla dlm teksi tuh aku dah bantai lena...dah smpai semenanjung dah pun lena aku tuh...amacam?? advanced kan aku? dah smpai lebih awal banding ngan flight... tepat jam 7.00pm, aku terus ke kaunter nak check in lugage....sekalik...kaunter tutup daaaa....stuck gitu je aku nih depan kaunternya...alih2, 7.15pm baru bukak...see...15minit stuck depan kaunter semata2 nak drop lugage...punyalah berangan naik flight kul 9.30pm, tp stuck nyah...kau tau kul bape flight nye? kul 10.30pm kot...sejam aku peruntukkan masa utk stuck di airport...canggih2...

mode : stuck di kl central
sampai di stesen kl central dalam kul 4 pagi gamaknya...stuck di kl central sbb tatau nak pegi mana dan nak pegi dgn apa...punyalah centre of komuter, lrt, rapid, teksi dan berbagai2 lagik, tp tetap tatau nak gi ngan apa....sangatlah sentap aku nyah oi...

notakaki : hari yang penuh dgn sentap dan stuck sedunia...

syukur alhamdulillah dah berada di kampung halaman terchenta walaupun hidup ini masih terasa kosong

Comments

Yasminhamid said…
syukur.... apa2 pun dah selamat sampai ke kampung halaman.. jgn kat kg halaman pun stuck ( banjir ) dah la..hihihi..
therosputih said…
kak yasmin
duk umah stuck jugak sbb tak dapat nak bertenet...owh...sadis...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing