baru nak menikmati dah kena tarik

semalam, baru je publish kat fb new status "is having intenet tanpa sempadan, oh indahnya dunia" menggambarkan betapa indahnya dunia tenet aku sekarang...owh...mahu terbang lalalalalala je...

atee...semalam...baru je ngengade nak tgk buah hati aku menari domba sape lagi kalu bukan hrithik roshan ku sayang, auwww...tak pasai2 tenet down...hachaiet tollah...sape tak hangin beb...adeh...

bangun pagi ni, encek leo dah warning awal2 dah, "intenet tak leh guna tu" aku yang tgh gosok gigi nih, terussss sentap beb...rasa cam nak mogok takmo mandi je ari nih, tapi nanti lelalat dtg hinggap plak...adeh lagi sekali...

maka, ari ni, usahkan nak hupdate fb, nak bukak fb pun tak lepas, nyawa2 ikan jer...tp aku takdakla kesah bebenor tak dapat bukak fb, aku hanya akan kesah sekesahnya mcm kisah si esah bila mana aku tak dapat bukak email, tak dapat bukak blog, dan bertambah2 kesah serta beresah2 bila mana tak dapat hupdate blog...haduhhhh...

so, mcm mana aku hupdate skrg nih? syukur ke hadrat ilahi aku masih punya talian hayat walaupun masih lemah tenaga batinnya utk aku menghupdate blog menggunakan broadband cikadak aku....walaupun ternyata ia hanyalah seekor cikadak, tapi aku berbangga ada dia, sbb dialah aku berjaya siapkan saps aku, sebab dialah aku beroperasi urusniaga aku, dan banyak lagi...time kasih broadband walaupun aku tau kau pun kadang2 wat ninong2 kat aku...huh...

notakaki : my life is incomplete without intenet...i'm internetholic (tak payah nak google carik apa maksud dia sbb korang hanya akan jumpa perkataan tu kat sini jer)

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing