pengantin 20112011

tahniah kepada piqa dan steve

tahniah kepada safa dan taufik

both of them or should i called them fouth of them eh? hehehe...sonang cito, dua2 pengantin perempuan adalah kawan sekolah aku...

lantas cik jah angkat tangan lalu bertanyakan sesuatu, "korang 1sekolah eh dulu? sekolah katne?"

errr...bukan itu maksud aku wahai cik jah...maksud aku kawan sekerja...kami mengajar di sekolah yang sama, dah kata cikgu, kerjanya di sekolah...atee...teman cakap la kawan sekolah, idok gitu ka? 

well...takmo cakap panjang, just nak wish a very big congratulation to both couples and may happiness are always with you guys...selamat pengantin baru...

notakaki : dua2 majlis aku tak dapat nak datang...sori yer kalian semua...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing