vincci owh vincci

a few days a go, masa aku kat tawau...mata aku terus ternampak word V.I.N.C.C.I. secara terang2an...owh...soorga...

ini bukan VINCCI yang aku jumpa kat tawau

VINCCI is having less and less...owhh...this is really2 soorga beb...terus usha...

hmmmm...heels heels and heels

dalam banyak2 heels tuh, aku berminat yang lebih kurang mcm ni

kaler itam, its about 2 or maybe 2.5 inch, black in colour, tapi takde pengikat2 tuh, kasut bertutup, dan paling best, muncung tajam, exactly apa yang memang menjadi pojaan hatiku...

pastu, jalan lagi....and then, owh...jenis yang mcm ni pun orait jugak....santeqqq....

santeq and looks sexy kan?

hmmmm...teringin to have them as one of my collection, tp sayang...i'm still in pain, tak boleh ngade2 walaupun kalau ari keje, memang aku belasah je pakai heels...aih...bawak2 la bersabar ain oi, tunggu hang sihat2 dululah...

wat masa skrg, aku dalam proses nak memulih dan mengurangkan rasa sakit yang ada, so...sila bersabar wahai diri...

notakaki : takleh tido aku mlm tu duk memikirkan heels yang aku tinggalkan itu...hukhukhuk...cepat2lah sembuh...

* sume gambar diambil dari encek google

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing