Sunday, November 13, 2011

kalau dah sesak

Views
waktu perhimpunan terakhir
(gambar ni aku cilok dari fb sorang cikgu sekolah aku, hehehe)

korang tgk lah sendiri kat mana tu ha tempat geguru sekalian bila mana kami ada perhimpunan tatkala cuaca ngan panas...takkan nak suh budak beratur bawah panas kan, suh ler masuk dewan...bila sumbat2 dalam dewan, dewan plak terasa cam reban ayam...kecik...terpaksala bertenggek2 tepi2 dewan, asalkan boleh dengar amanat pengetua...

bak kata pepatah, rotan takde, akar pun jadilah...

maka, geguru pun sekalian lah menjoinkan diri masing2 mengadakan aktviti bertenggek2 di mana yang ada...

cer tgk aksi geguru sekalian...mcm2 ropa ada...nak tergelak pun ada...sadis pun ada...

cari aku kat mana....hehehe...

notakaki : nak buat dewan baru yang lebih besar...tapi tatau nak buat kat mana...nan hado jo....

No comments: