Wednesday, December 23, 2009

aku heran betullah ngan kau minah

Views
bace satu blog minah ni...tetibe je aku rase, haih...

minah, kau kenapa nih minah...apa masalah kau nih...ribuk tadak angin tadak, tetibe je jadi lagu nih...nak kata kau frust minah, kau frust kenapa minah...nak kata kau ni tak betul, haih...takde plak dapat perakuan mana2 hospital mengatakan kau ni bahagia...heran btoi aku ngan kau nih minah...kenapa kau lagu nih...kalu aku tanya kau derekli, mmg kau takkan jawab punya lah kan minah...kau duk haru sana haru sinih...nak kata aku kesian kat kau, rasanya tak kot...aku nyampah sbnrnya ngan kau, tp bila fikir balik, kita ni sama2 manusia, kau manusia, aku pun manusia, takde sepesel pape, sama je, tak jadi nak nympah lama2 ngan kau minah...so, skrg ni, aku heran campur pelik ngan kau nih minah...pandai2la kau jaga diri tu leklok...kau pun dah besar dah minah...aku rasa better kau carik identiti diri kau dulu, takyah fikir pasal org lain, fikir psl diri sendiri dulu...aku cakap ni ikhlas tau minah....khas utk kau...entry ni pun aku tulis khas utk kau minah...

No comments: