Saturday, December 19, 2009

kerana lidahnya

Views
ngah bizi nonton tv3, cite kerana lidahnya...dari tajuk dah menarik minat aku...mesti ada something di sebalik cerita ni...harapnya tak rugi 2 jam depan tv...

kat sini, aku nak bagi komen awal...hakhak...mcm biasa...tp kali ni detail sket...tanggapan aku for certain scene...

10.30pm : ee...nyampahnya ngan si basyirah ni, bajet baik je, tak sedar diri...suke ati dia je kutuk kawan sendiri, kesian senah, diejek kerana kekurangan dia...

10.54pm : suami sendiri serba salah mcm mana nak ajar isteri, anak pun serba salah ngan mak sendiri

11.20pm : mana nilai seorang suami di mata isteri?

11.42pm : suami menghilangkan diri semata-mata untuk mengajar isteri, namun isteri tetap tidak berubah

11.49pm : tuan punya lidah mula menerima balasan

11.54pm : kuasa allah dalam kehidupan kita, jika kita dekatkan diri pada allah, pasti allah akan mendekatkan dirinya utk kita

aku dah agak dah cite ni best, sbb ellie suriaty berlakon, aku kena tgk, dan yang penting, jalan cerita ni tak sia2...aku dapat rasa besar impaknya pada hidup aku...semoga yang terbaik utk aku ya allah...

No comments: