Sunday, December 13, 2009

apa ada ngan esok

Views
esok? esok tu bersamaan ngan 141209, bersamaan jugak ngan hari isnin, bape ari bulan islam dah ek...aiseh...mengantoikan diri sendiri y jahil ttg agama pulak...takpe2...nnti aku check balik bape ari bulan islam dah esok nih...

esok ni, kalau org pregnant, mesti dah tunggu masa je lah ni nak bersalin, dah masuk sembilan bulan...harap2 sihat la hendaknya kan...

dalam 9 bulan ni, tak terkira berapa kali masam muka, manis muka, muka nyampah, dan yang sewaktu dengannya...banyak2 smpai tak terkira...kesian kat sape2 y terlibat...

tapi terima kasih gak pada sume y terlibat sbb sabar ngan diri ini...hahaha...aku tau aku sape, korg tak yah nak cakap pape ok, disebabkan kebenaran itu sebenarnya pahit, maka, aku harap korg simpan dalam ati masing2 ye...aku tau sume tu cume mungkin tak ingat...ngeh3

thanks for everything...love you...

semoga allah sentiasa memberkati kita semua...amin...

No comments: