Thursday, December 31, 2009

sume sibuk

Views
aku dapat rasakan masing2 sibuk duk pasang niat skrg ni, ngan detik2 tahun 2009 yang masih bersia, da tak sampai 60 minit lagi dah nak masuk new year...sibuk nak renew azam kan...takpe2, ada masa lagi, leh alter2 lagi tuh senarai azam tahun baru...

pada masa yang sama, sibuk duk nak bangun awal2 pagi, nak solat sunat sempena gerhana...baguih2...bila lagi kita berpeluang tgk peristiwa gerhana mcm ni kan...jangan lepaskan...

notakaki : aku takut aku tgk gerhana dalam mimpi je nih....

2 comments:

adyna said...

thn baru semua sibuk dgn benda baru..:)

therosputih said...

kak adyna
jangan sampai si suami sibuk carik bini baru sudahla, i lesing la u...hihihi