Wednesday, December 2, 2009

kisah 'carlos santikus'

Views
siapa carlos santikus?

bukan sembarangan orang, kalau korang tak kenal pun, aku takdenya nak marah sampai angkat rotan nak rotan tapak tangan masing2...takde2...aku tak kisah pun kalau korang cakap tak kenal, tak pernah dgr nama tu, atau apa sahaja y seangkatan dengan maksudnya..

sebab tu aku nak cerita kat sini siapa carlos santikus tu sebenarnya...ceritanya bermula mcm ni...

1. dilahirkan lebih dari sedekad yang lalu

2. watak yang paling malas dalam mana2 kisah realiti yang ada

3. sangat suka makan tapi sangat tak suke buat kerja lain

4. tidak digemari oleh beberapa watak lain

kalau ada sape2 jumpa carlos santikus ni, cepat2 lapor pada mana-mana anggota rela yang bertugas....sekian...

No comments: