artis hollywood

ngah nonton streets of hollywood kat 8tv right now, you know what, hmpir 30minit nonton nih, aku rase mata aku da berpinar2, pale pening, nak muntah pun ada rasa

kenapa?

sbb byk sgt flash kamera dari paparazi

ya allah hai...peningnya hidup dorg, mess sungguh, patutlah dorg asyik sebut don't mess up with me!!

tak kesian langsung paparazi ni kat org lain kan, walaupun tak seagama, tak duduk dekat dorg, tak ape lagi, dorg tak kenal aku, aku pun kenal nama dorg je, rase sangat kesian kat dorg, dah la takde privacy langsung...kesian2...have mercy on them also...

kenapa paparazi begitu mendesak, terdesak dan bersesak-sesak...haishhh....tak faham...tak perlu jadi fanatik sgt dlm hidup ni

islam pun aku rasa tak suruh kita terlalu fanatik, adalah lebih afdal jika sentiasa bersederhana dalam apa jua tindakan dan urusan seharian kita...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing