termenung

peringatan awal : kisah dongeng dari penulis tidak bertauliah, tanpa pengalaman semata-mata

aku memerhati kosong, terdetik dalam hatiku, siapakah si dia yang telah mencuri hatiku, sangkaku dia itu adalah dirimu, namun...dalam kemengelamunan aku ini, aku sedar betapa aku telah tersalah membuat percaturan, kau bukanlah seperti yang ku impikan, bukanlah juga seperti yang ku kenali...kau jauh dari mataku, juga jauh dari hatiku kini...aku merelakan segalanya yang telah tertulis buatku, kerana aku sedar, aku bukanlah pencinta yang punya bakat, apatah lagi pencinta yang mampu mencipta sejarah...kisah cinta kita bukan kisah laila dan majnun, juga bukan romeo dan juliet...kita bukanlah siapa-siapa, sekadar insan biasa, meniti hari-hari yang biasa, membuat perkara yang biasa...andai perpisahan berlaku, aku tetap merelakannya...biarlah tangisan hati menemani hari-hariku...

peringatan akhir : tidak ada kena-mengena dengan sesiapa yang masih hidup ataupun telah tiada...


sekian...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing