kenangan

2009?

apa yang paling aku ingat 2009?

mestilah 140209...

bukan senang utk aku berada dpn lapatopa hari ni, terpaksa melalui setiap detil 2009...huh..ada y sangat mencabar emosi kerdil ku...

tak sangka apa yang aku alami sepanjang 2009, adalah apa yang perlu aku bayar utk semuanya hari ini...begitu mahal harganya...

jadi

utk semua kenangan aku yang tragis itu, selamat tinggal aku ucapkan, moga menjadi panduan buat aku di masa depan...

dan

kepada kenangan manis yang aku alami, terima kasih kerana menceriakan hidup aku, tak lupa, paling penting di sini, kepada mereka yang telah menceriakan hidup aku, terima kasih tak terhingga, jasa korg tak mungkin dapat aku balas....

terima kasih cinta...

Comments

kk said…
Selamat menyambut tahun baru 2010. Semoga kegagalan dijadikan pelajaran dan yang berjaya dijadikan kemajuan untuk diri anda.:)
adyna AB said…
2009 nie akak jadi gstt kat smk st george ;)
therosputih said…
kak adyna
kenangan menjadi gstt kan..hope masa tu akak tak kena buli, sebab kebanyakan sekolah, amek endah tak endah je ngan gstt nih...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing