apa yang aku dapat


kan td pagi aku cakap aku ada taklimat kan, huh...panas punggung aku duk atas kerusi y pd awalnya empuk, lama2, da tak empuk mana dah...

and, setelah seharian menadah telinga ku ini...inilah yang aku dapat from the taklimat...

1. ramai cikgu perempuan dan sedikit cikgu lelaki

2. fokus pada pembangunan modal insan

3. buat persediaan terutamanya time nak temuduga by spp

4. spp adalah badan bebas dari berbau politik dan diletakkan di bawah jabatan perdana menteri

5. pengambilan cikgu secara online

6. guru mestilah kompeten

7. profession guru dinilai dari segi intelek, akhlak, kewibawaan, mengetahui perubahan, menghayati profession

8. berkemahiran menyediakan rancangan mengajar menggunakan pelbagai teknik belajar

to achieve educational excellence, we must have quality teachers

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing