penat berpura-pura

hari ini, hari pertama aku di sekolah...bergaul dgn mereka y lebih senior, memberi imej yang pura-pura...arghhh...semuanya fake hari ni...bohong je ngan diri sendiri....

tersenyum start dari sampai smpaila nak balik, rest jap senyum bila dlm toilet, nak je duk toilet lama-lama sbb dlm toilet je aku boleh jadi diri aku y sebenar...bila kuar toilet, kena menjadi faker lagi...sgt tak best...

esok, nak menempuh hari baru dugaan baru pulak....haishh...aku tak rela la menjadi org yang berpura-pura ni....jiwa aku meronta2 utk dibebaskan tp apakan daya, inilah kehidupan...

sumenya dah bukan menjadi passion aku dah, aku takut oneday, aku membuat satu keputusan yang bakal mengubah segala-galanya ttg hidup aku....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing