Tuesday, January 5, 2010

great day is today

Views
this entry ditujukan khas utk segala yang berlaku hari ini

dah lama tak keluar bersama, bak kata
~ : bersatu kembali!!

seronok je nak memulakan ekspedisi hari ini, berjalan tanpa henti selama beberapa jam (mampu membuatkan kaki ku krem seketika)...tapi nafsu punya pasal, on je, haihhh...bila nak berubah tah ni...

juara poket paling nipis jatuh kepada....

~1 : kita byk beli utk kakak kite, utk kite punye satu je, tudung biru
~2 : aku tak beli pape, tudung itam ni je...
~3 : aku beli dua, putih ngan biru
aku : haih...punyalah lama pilih, dua ajer?
~3 : takde kaler kelabu, nak buat mcm mana...
aku : aku brooch ngan tudung, eh...aku ke yang paling byk?

waaa...maknanya, akulah juara poket paling nipis upenya...ceh....


No comments: