Friday, January 22, 2010

hiburan aku

Views
disebabkan ngah praktikal y tah pape je ni, aku asik dilanda kemurungan...jadi, aku mengambil keputusan utk melarikan diri dari ketensenan yang amat sangat...

rasa bahagia je tengok mereka bermain...hmmm...lega sket...bahagia kan jadi kanak2..tak perlu nak fikir pape, enjoy aje...teringat mase kecik2 dulu...

dulu mase kecik, tak sabar nak besar sbb nak buat keputusan sendiri, nak hidup bersendiri...tapi kini bila dah besar, tak sanggup hadapi waktu dan saat begini...tak sanggup nak teruskan hidup, nak jadi kanak2 balik...hmmm...kita manusia tak pernah merasa puas kan...dan kita sebagai manusia jugak, kita taktau apa yang terbaik untuk kita, hanya allah sahaja yang tahu kan...hmmm...

No comments: