Saturday, January 30, 2010

baru nak announce

Views
hari ni, duk umah aje kan, hari ni hari sabtu, hari cuti, seronok bukan kepalang...sbb takde tekanan dr memane pihak...yesss...aku suke suasana begini...

oleh sbb itu, aku rase terpanggil kat sini utk announce keadaan sbnr apa y sentiasa menensenkan diri aku ini...tp aku masih lagi terikat ngan mana2 peraturan yang mewajibkan aku menjaga ke'privacy'an pihak lain yang terlibat...

jadi di sini, aku hanya mampu tunjukkan bayangan di sebalik ketensenan itu...

kepada sesiapa yang bakal berpraktikal, aku sarankan supaya sediakan mental dan fizikal anda secukup-cukupnya, jangan jadi mcm aku...bahaya....dah kena sakit sawan akdahsansenpahgankau....sakit sawan apa? hmmmm...sakit sawan yang biasa ditemui di kalangan mereka yang terpaksa akur dan tundukn pada kuasa lain bukan kerana ketidakmampuan dari segi fizikal tetapi dari segi kekangan kuasa yang ada pada dirinya...

sakit 'sawan akudahsangattensendannyampahdengankau'...

No comments: