kerja utk org

ini bukanlah sesi untuk mengadu apatah lagi merintih perasaan, aku sekadar ingin berkongsi cerita...KISAH BENAR...

pagi2, aku tgk jadual, ooo...aku kelas 2 mase je ari ni, sempat lah buat lesson plan utk kelas esok ngan minggu depan...perghhh...mcm rajin lak aku ni nak buat awal2...hahaha...rancangan kena gempak supaya usaha pun gempak kan...terlaksana ke tak, soal kedua...

ngah syiok2 plan dalam pale, sekali pekkk...akak kerani ni hulur jadual relief...aku dgn pantas, surfffffff.....haiyyakkk...ada nama aku lak...nasib semasa je, tp tak bape nak best bila tgk, ala....dah nak ujung dah waktunya, mesti budak2 bising ni...hmmmm...takpelah...relief je...

duduk2 lagi...sekali...ain...! meh sini kejap...hmmm...apa plak ni ek...
free tak waktu ni? hmm..free, tp pastu saya ada kelas....tolong ganti akak, akak ada hal, nnti akak bg bahan, ain conduct boleh...hmmm...okeh...

kalau boleh wat part time kan, mesti masyuk kan poket aku, tolong masuk kelas utk org lain, semasa dapat rm3 ke apa ke...huh...mmg sume cengcikgu berlumba nak ganti cikgu lain kan...haa...okey gak ni, bg idea kat kpm, usulkan cencantik...sebelum smpai kat pengarah kpm, awal2 lagi dah kena reject ngan pakcik guard kat bawah...huuuuu....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing